Thursday, April 28, 2011

Selalu ada

Posted by sititography at 1:30 AM


Terima kasih awak.....!!! Terima kasih untuk segalanya....

awak baik sangat dengan saya.... awak selalu ada aje masa untuk saya....

awak selalu bersama2 saya dalam apa keadaan pun....

jatuh bangunnya saya... awak akan turut berada bersama2 saya untuk setiap masa...

 walaupun jasad awak jauh dengan saya.... sikit pun saya tidak pernah rasa sendiri...

sebab saya tahu awak ada di belakang saya menyokong setiap perkara yang saya lakukan selama ini...

dari dulu hari ini dan selamanya... saya yakin sangat...!!

saya tahu doa awak selalu untuk saya.... tak pernah awak cakap "tidak"

untuk setiap permintaan dan kehendak saya slama ini...

pasti awak akan cuba tunaikan walaupun saya tahu kadang2 

awak terpaksa korbankan ape sahaja untuk itu demi saya...

awak langsung tak kisah soal masa wang ringgit tenaga dan apa sahaja demi saya kan ?? 

saya sangat terharu dan hargainya....



Terima kasih kerana selalu bersama saya selama ini.......

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review