Sunday, January 30, 2011

Tertekan Sangat

Posted by sititography at 3:24 AM 0 comments Links to this post

Tertekan sangat2 stresss !!!

kerja xdapat2 lagi pun.....

bila ade yg panggil g intbiew aje terpaksa ak uat buduh...

tak pergi pun intbiew 2 walaupun peluang dah ada....

tolong la faham wahai mak & bapa ku....

bukan aja tak cari keja kt png dah cari...

tapi memang xde job kt penang ni ha....

and mungkin memang xde rezeki aja kt c neh & munkin aja memang kena bhijrah...

cari rezeki kat tempat orang....


tolong la fahaammm ......!!







Thursday, January 27, 2011

Puas cari kerja tau

Posted by sititography at 9:23 PM 0 comments Links to this post

hari hari aku drop resume sb ape ak drop ? sb aku nk keja la...

dah 2 bulan kat umah hujung bulan neh jadi la 3 bulan...

sampai bila nk duk umah hari2 makan tido buat keja umah + kena bebel ngn mak aku lagi...

tak leh jadi neh, aku mesti kerja....

walau mcm mna pun aku mesti dapatkn keja...

ade guk g intbiew bukan xde yg pnggil ade .....

tapi ape kes bljar smpai puncak pkok bg gaji 600-800...

kerja smpai mlm cm kuli batak dowang pulak...

bukan memilih tapi kalu kita sendiri xselesa dgn kerja 2 uat apa kita nk teruskn kn ?

aku berdoa nanti ada rezeki aku tuk dapatkn kerja yg elok ...

wpun gaji xtinggi xpe asalkan kerja 2 elok...


amin mudah mudahan ......




Sunday, January 23, 2011

Shah Alam

Posted by sititography at 12:11 AM 0 comments Links to this post
puas lega aishhh....

seminggu berkampung dekat shah alam....

best sgt dpt jumpa mber2 & dpat sembang panjang2...

makan sama2 gelak kuat2 tido lewat2...

mcm2 cerita ada .....
makaseh kawan2 sb kasi tumpang tido....

kasi pinjam toto + sabun + ubat gg + air ++ la...

makaseh di atas layanan anda semua....


terima kasih kawan2 :)




Friday, January 14, 2011

perubahan & duit yg terbang

Posted by sititography at 12:56 AM 0 comments Links to this post

1 perubahan tyme tgh gawat ......

hobi & minat punya pasai ak snggup terbangkan duit....

duit yg setebal2 nya terbang melayang2 demi ini....

tp xpe ak siap pejam mata lagi tyme duit kuar...

bila dah beli yg baru neh mak aku cam biasa largh....

bom meriam kabat dia pun kuar...

tak henti2 pulak 2 knp eh agak2 ??

sb aku pinjam duit dia hahaha ;p


mak jgn risau nanti aja bayar balik makaseh mak love u ...... !!!






Di antara kalian

Posted by sititography at 12:43 AM 2 comments Links to this post

Aku bukan cemburu largh .......

aku bukan cemburu dgn kegembiraan @ kemesraan korang....

aku bukan cemburu dgn kebahagiaan korang langsung x!!

serius xtipu aku bukan cemburu....

tapi aku inginkan kamu sgt inginkan kamu .....

tapi knp aku perlu ada di antara kalian ?? haa ??

aku mengharapkan kamu sgt harapkan kamu ....

tp aku sedar aku xkn buleh xkn dapat smpai bila2....

aku xfaham knp semua nie harus terjadi ....



aku perlu terus kuat & mungkin perlu pergi jauh dari kalian ......




Wednesday, January 5, 2011

Tersentap

Posted by sititography at 5:30 AM 0 comments Links to this post

Tersentap .............. !! 

jgn engat aku neh duk gelak 24jam...

aku neh xde perasaan yg halus mulus na....

weh ade jugak largh perasaan sensitip 2...

dlm hati ade taman largh jugak....

malas nk cakap panjang rumusannya ak mmg tersentap !!

tersentap knp ? sb duk p ckp lebih kurang ja sampai xda rasa hormat kt aku lg dah....


aku tersentap dgn 1 ayat ....... !!





Tuesday, January 4, 2011

Edit Gambar Pulak

Posted by sititography at 5:34 AM 0 comments Links to this post

ini lah keja yg kedua selepas snap pix .......

pening pala punya duk susun buang jerawat & apa2 yg xpatot....

arap2 memuaskan hati largh....


tunggu hasilnya yah...... !!!


 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review