Monday, February 28, 2011

Terima kasih kalian

Posted by sititography at 11:07 PM 0 comments Links to this post


Terima kasih thank you sama aje maksudnya kan ?

ya yang penting aku nak ucapkan perkataan itu...

ya terima kasih .....

ucapan ini di lafazkan ketika kita mendapat sesuatu.....

mungkin juga  terima kasih juga merupakan 1 penghargaan & kasih sayang ??

walaupun ucapan ini sekadar pemerah bibir & pelembab bibir sahaja ....

tetapi percaya lah ucapan ini bisa membuatkan
  penerima itu sangat terasa dihargai ...

ya ucaplah terima kasih & perkataan itu tidak
mendatangkan apa2 kerugian pun ...




Terima kasih kalian sebab banyak membantu & memberi tunjuk ajar 
kpd saya. p/s : sani & eliz ....

Wednesday, February 23, 2011

Di negeri orang dah

Posted by sititography at 5:25 AM 0 comments Links to this post


Betul kata orang bila jadi anak di perantauan bukan sesuatu yang senang.....

Kita perlu menjadi lebih matang....
Lebih kuat & yang penting perlu pandai jaga diri...

Di tempat orang neh banyak dugaan godaan dan cabarannya....

  Itu lah pesan ayah & mak aku sebelum aku melangkah kaki ke sini....

Alhamdulillah aku dah dapat rumah sewa yang tak la jauh sangat dari tempat keja....

Kalau keluar pukul 8.30am pun sempat lagi sampai on tyme.... 

Budak rumah pulak jarang2 jumpa biasa lah masing2 kerja...

Keluar pagi malam baru balik, dah balik masing2 penat jadi tyme nak tido aje la....

Masing2 dengan dunia & hal masing2 langsung xsama mcm zaman belajar dulu....

Apa2 pun semua neh adalah 1 pengalaman .....


Bila dah melangkah kita perlu terus pandang ke depan tak buleh pandang belakang dah.....










Friday, February 11, 2011

KL mampukah aku

Posted by sititography at 2:29 AM 0 comments Links to this post

Demi sesuap nasi demi kerana mencari sebuah pengalaman.....

peluang ada di mana mana itu kata mereka aku sangat setuju dengan kata kata mereka....

tapi peluang tak akan ada tak akan datang kalau kita tak mencari .....

peluang bukan nya macam nak beli baju kat pasar malam.....

kalau tak di rebut pasti aku tak akan dapat kembali .....

masalahnya mampukah aku beranikah aku ??

peluang ini adalah terlalu mahal & tak kan la aku nak lepaskan mcm 2 ja...

aku ingin mencuba mencipta masa depan mgubah pdangan orang lain ......

aku perlu hadapi semua neh seorang diri tanpa ada yang membantu aku....

dengan semangat serta doa daripada keluarga aku....

akan aku lakukan yang terbaik untuk ini....

harap nasib akan myebelahi aku insya'allah....



mungkin aku akan jatuh tapi aku harus berdiri untuk terus berlari.....
 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review