Friday, February 11, 2011

KL mampukah aku

Posted by sititography at 2:29 AM

Demi sesuap nasi demi kerana mencari sebuah pengalaman.....

peluang ada di mana mana itu kata mereka aku sangat setuju dengan kata kata mereka....

tapi peluang tak akan ada tak akan datang kalau kita tak mencari .....

peluang bukan nya macam nak beli baju kat pasar malam.....

kalau tak di rebut pasti aku tak akan dapat kembali .....

masalahnya mampukah aku beranikah aku ??

peluang ini adalah terlalu mahal & tak kan la aku nak lepaskan mcm 2 ja...

aku ingin mencuba mencipta masa depan mgubah pdangan orang lain ......

aku perlu hadapi semua neh seorang diri tanpa ada yang membantu aku....

dengan semangat serta doa daripada keluarga aku....

akan aku lakukan yang terbaik untuk ini....

harap nasib akan myebelahi aku insya'allah....



mungkin aku akan jatuh tapi aku harus berdiri untuk terus berlari.....

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review