Thursday, January 27, 2011

Puas cari kerja tau

Posted by sititography at 9:23 PM

hari hari aku drop resume sb ape ak drop ? sb aku nk keja la...

dah 2 bulan kat umah hujung bulan neh jadi la 3 bulan...

sampai bila nk duk umah hari2 makan tido buat keja umah + kena bebel ngn mak aku lagi...

tak leh jadi neh, aku mesti kerja....

walau mcm mna pun aku mesti dapatkn keja...

ade guk g intbiew bukan xde yg pnggil ade .....

tapi ape kes bljar smpai puncak pkok bg gaji 600-800...

kerja smpai mlm cm kuli batak dowang pulak...

bukan memilih tapi kalu kita sendiri xselesa dgn kerja 2 uat apa kita nk teruskn kn ?

aku berdoa nanti ada rezeki aku tuk dapatkn kerja yg elok ...

wpun gaji xtinggi xpe asalkan kerja 2 elok...


amin mudah mudahan ......




0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review