Thursday, April 28, 2011

Persoalan

Posted by sititography at 12:21 AM


Kena remove ?? @ Dah kena blok ??

aku pun sebenarnya xda jawapan yang sahih yg diyakini betul lagi...

tapi hari ini baru aku perasan @ baru nak tersedar...

rupa2nya facebook seorang kawan aku tu dah xde dalam friends list aku...

peliknya...!! sebab dia jenis kaki on9... kalau buleh 24jam dia nak on9 aja...

tapi napa aku cari pages dia xde arghh ?? jeng2..... persoalan oooo persoalan...

xpela mungkin itu pilihan dia cara dia..

aku tak buleh nak kata apa2 sebab itu hak masing2...

facebook dia.. dia punya pasal la... tapi knp nk kena mghilangkan diri ??

xsayang ke dia dengan kawan2 dia ??

atau mungkin aku sorang aja yang di remove ?? ntah la aku pun xpasti....



menghilangkan diri bukan jalan yang bijak untuk melarikan diri daripada masalah....
renung2kan lah.......



0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review