Thursday, April 21, 2011

Hepi Bufday MFZ

Posted by sititography at 1:22 AM

Hepi birthday MFZ.......!!

awak hepi bufday tau... 

sori sangat sebab xdapat duduk sebelah awak makan kek nnyi lagu bufday taun ni...

hahaha taun ni je ker ?? bukan stiap tahun ke xpernah duduk2 makan kek....

nak buat mcm mna bila bufday awak aje saya ade kt k.l bila saya ada kt k.l aje bufday awak pun sibuk2 la tyme 2 jugak....

sori giler dari saya sebab xdpat beli kek macam awak buat masa bufday saya ari 2...

tapi xleh salahkan saya jugak... nak buat macam mana memang bufday saya 2 tyme saya ada kt penang... so rezeki la namanya.....

xpe2 nanti saya balik penang saya belanja awak makan tau....

btw selamat hari jadi awak....



hepi bufday 2 u hepi besday 2 u hepi bufday 2 MFZ hepi bufday 2 u......

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review