Thursday, April 14, 2011

Kisah Jalan Duta

Posted by sititography at 6:35 PM

Jalan duta merupakan phentian bus tuk pnumpang2 yg dtg dr arah utara....

tersangat la ramai manusia kat sana..

sampai nk cari pking keta pun payah....

sebenarnya cerita dia macam ni ha..

kawan aku fieza namanya, dia datang kl nie...

so dia minta la tolong aku sebagai kawan yg menetap kt area2 kl ni g amik dia kat jalan duta 2...

sebenarnya aku xreti pun nk ke sana hahaha...

tp kawan dah mai reti ke x kena la usaha p jugak kn ?? baru namanya kawan tol x ??

tapi aku pergi sana bukan sorang2 aku pergi ngan memeng...

nasib baik la dia ade GPS yang boleh dpercayai bukan mcm GPS hampeh aku 2...

selalunya bawak jalan sesat huaaa sedis tau...

ok kita lupa jap pasal cerita GPS berbalik pd kisah jalan duta ni ha..

kami sampai agak2 dlm kol 4 ptg but tunggu punya tunggu fieza xsmpai2 lg...

rupa2nya bus dia rosak..adoii la...

xpa2 kawan punya pasai kami berdua tunggu la lagi smpai pukul 6 ni...

kami sempat lg blepak kt stadium hoki tgok org main hoki..

 giler punya buhsan la tnggu c fieza nie...

last2 dia smpai jugak...nak dijadikan cerita bus 2 xmsuk dalam pulak..

cuma drop kt tepi jalan ja... apa punya bus la dia naik..

mcm2 hal ... nasib baik la aku ngn memeng smpai tepat pd masanya...

kalau idak dah kena rogol da c fieza 2 dgn lelaki-lelaki's kat c 2....

siap nak tolong hantar lgi 2... paksa2 pulak 2... eish2...



moral the story naik bus sorang2 sgt bahaya ..............



0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review