Tuesday, April 12, 2011

Holiday

Posted by sititography at 8:01 PM

Holiday............!!

Best ooo kalau dapat g bercuti...

hilang semua rasa penat dan tekanan bila pergi bercuti ni.. lapang dada la..

kat Malaysia ni banyak giler tempat yang best2 utk pergi bercuti...

cuma pilih aje nak pergi mana ja...

nak pergi Utara ke..Selatan ke..Timur ke.. Borneo ke.. boleh aje...

asalkan ada masa and banyak duit hehehe :)

lagi seronok kalau kita dapat pergi bercuti dengan orang tersayang..

pergh!! dapat habiskan masa bersama-sama...

lagi best dapat mencipta memori & kenangan terindah la bersama-sama...

pastu save dalam memori jaga baik2 sampai mati ingat ooo...

kalau dah g bercuti 2 apa barang g 2 3 hari..seminggu terus la lagi best....

ala jelesnya bila dengar cerita org g bercuti....

aku ni keja hari2 mana ada masa nak pergi bercuti...

xpe2 one day nanti la..aku pun nak jugak g bercuti.. 

alang2 dah g bercuti apa kata honeymoonnn sekali argh..


 giler punya best .....!!




0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review