Thursday, March 31, 2011

Tangan yang memberi

Posted by sititography at 6:54 AM

Orang cakap tangan yang memberi itu lebih mulia dari menerima kan ??

2 lah perpatah melayu yg selalu kita dengar...

ada yg suka memberi ada jugak yg suka terima aja...

macam kes sorang kenalan aku neh la....

aku tak kisah kalau kdg2 aja tapi neh rasanya dah melampau dah....

bila ada ja masalah duit mesti uat2 baik uat ayat2 kesian...

konon tagih simpati la tapi yg biol nya aku neh layankn aja...

tolong je dia walaupun 2 hanya drama pisau cukur dia ja...

ntah la mungkin aku neh jenis senang sgt  percaya & simpati kt orang...

tak pikir panjang dah terus aje tolong...

pdhal aku sedar yg aku dah kena kencing ...

siot aje suka hati dia ja kencing aku...

xpala aku xmau balas ape2 kat dia lantak dia la....

tapi egt kalau aku tak halalkan jenuh dia nak mencari aku di akhirat nanti.... 


egat kalau nk cukur orang 2 kena la bijak sikit ....!!
 



0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review