Tuesday, March 8, 2011

Pe faedah entah

Posted by sititography at 8:13 PM


bertengkar ???

ada faedah ke sebenarnya ??

bagi aku xde faedah pun tapi sebenarnya membuatkan kepala hotak serabut...

bila dalam keadaan tengah bertengkar dengan seseorang nak pulak orang yang giler kite sayang kn ?

perghhh!!  nak uat ape benda pun xbuleh semua jadi jam....

mana taknya 24jam duk pikir pasal benda 2....

tapi ada kalanya pertengkaran neh xdapat dielakkan dia tetap berlaku walaupun kite xnak....

dalam keadaan tengah marah faham2 la sumer bahasa yang digunakan adalah bahasa yang xpatut pun...

bila aku buat kajian la punca pertengkaran itu terjadi adalah disebabkan....

1- Curang
2- Bohong
3- Masalah kewangan 
4- Orang ketiga 

tak dak benda lain dah ini ja sebab gaduh so kalau sayangkan hubungan 2 kena la minta maaf kan ??

dan lepas 2 kena la berubah jangan la buat lagi benda 2....

tapi kalau gatai nak buat jugak hmmmmmm.....


 lu pikir la sendiri hahahaha :)






0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review