Tuesday, March 22, 2011

Al-Fatihah :(

Posted by sititography at 11:48 PM

Al-Fatihah ...............

ari selasa yang lepas tepat jam kol 8.30pm pada 15/03/2011 tepon aku berbunyi.....

aku tengok my home calling, aku angkat la uat mcm biasa....

lagipun family aku memang selalu dok call aku....

tak sangka call 2 merupakan call yang menyedihkan buat aku ......

bila aku jawab je call 2......




aku :: hello...assalamualaikum ....

yaya :: hello .... weh hang nak tau dak ?? (salam aku pun xjawab)

aku :: tau apa ??

yaya :: tok mama dah meninggal ....

aku :: la ya ka ?? mmmmm (diam sat)

** yaya terus pas fone kat mak aku

mak :: ha hajar tok hang dah habis da tadi....

aku :: ok2 cek balik la ni jugak....

mak :: ok baik2 bawak keta p ambik nana sekali....

aku :: ha baik ok assalamualaikum....

mak :: wasalam....



aku pun sepantas kilat isi baju dalam beg terus siap2....

terus p ambik sepupu aku kt uia....

laju tak laju guk la kol 1.30am dah sampai penang....

sampai je depan umah aku tengok dah ramai orang...

penuh dengan kereta sedara mara aku....

masuk je dalam rumah semua orang tengah sedih..

aku pun tersa tapi aku kuatkan hati supaya jgn menangis....

kehilangan nenek aku memang amat dirasai....

apa2 pun yang hidup pasti akan mati ......



semoga arwah akan dilindungi allah dan berada bersama golongan orang2 yang beriman....





0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review