Sunday, May 15, 2011

Selamat hari guru & maaf cikgu

Posted by sititography at 7:32 PM

16 Mei rupanya hari guru......
teringat time zaman sekolah dulu2....


ok ini cerita masa zaman tadika...
cikgu tadika 2 namanya cikgu zai... 
cikgu ni ya'allah garang nak mampus...
dah serupa singa betina.. 
sekali menjerit bgegar sekolah tau...!
budak2 kompom la takut ye la baru 5 & 6 tahun...
 baru dengar dia menjerit dah luruh jantung...
pada 1 hari 2 aku memang sakit giler perut... 
pergi la cakap kat cikgu dengan suara manja & tketar2 tahan sakit dan takut...
"cikgu saya nak pergi tandas" sekali cikgu cakap "tak buleh" ok fine tak buleh tak pe..
aku pun balik kat tempat duduk selamba berak lam kain...
padan muka cikgu 2... 
sebab kena cuci bontot aku & taik yang tlekat2 kt kerusi 2...
hahaha :) mana ntah cikgu 2 sekarang kn ? kalau aku jumpa dia nak aje cakap
"cikgu sori erk sb cikgu terpaksa cuci taik dulu" 
maafkan saya cikgu...!


cerita tyme sekolah rendah lagi best....
ini cerita dengan cikgu matematik nama dia cikgu sabariah...
bdan dia kurus kering aje tapi garang macam gajah...
sekali 2 dia masuk kelas suh baca sifir aku pulak xhafal sifir...
sekali die ketuk kepala aku guna pembaris besi...
 adoi sakit nak mampus...
dia ingat lepas dia ketuk kepala aku tu aku nak dok diam ?
oooo tak da maknaya...
aku terus tulis surat kat guru besar...
lam hati biar dia kena buang keja tapi hampeh sampai sekarang xkena buang pun...
hahahaha :) mesti surat aku tu tak dilayan....
maaf cikgu sebab tulis surat kt cikgu besar dulu....!



ini pulak kisah cikgu matematik lagi...
nama dia cikgu zul....
 orang dia pendek aje...
tinggi bahu aku aje rasanya...
  pendek bukan sebarang pendek..
dia la harimau kat sekolah rendah aku 2...
semua orang takut & ada yang tkencing tberak dengan dia...
jangan buat main2...
 1 hari 2 cikgu BM xmasuk kelas..
cuti rasanya jadi kami semua buat bising la...
last2 datang la si pendek ni marah2 kami semua...
masa 2 aku tengah main kejar2 dengan sorang budak laki ni Firdaus nama dia...
apa lagi cikgu zul suruh aku bsanding depan kelas dengan Firdaus 2...
waaaaa malu nya time 2....
 pas 2 aku gram la aku letak sos kopok lekor kat kusi dia...
padan muka dia... 
maafkan saya cikgu sebab buat macam 2...!


aku sangat fobia dengan cikgu matematik kat sekolah rendah...
sebab 2 kot aku skarang jenis cepat lupa nombor2...
habis bab sekolah rendah...
masuk sekolah menengah pulak....
kat sini lagi la dasyat... 
memang senakal2 yang boleh la...
tapi terlampau banyak sangat kisah nakal aku kat sekolah ni...


minta maaf cikgu jamilah sebab letak lipas dalam beg tangan cikgu...
minta maaf cikgu sarina sebab pancitkan tayar kereta cikgu dulu...
minta maaf cikgu ros sebab baling kerusi kat cikgu dulu...
minta maaf cikgu munirah sebab saya melawan cakap cikgu dan cakap cikgu "babi"
minta maaf cikgu azimah sebab saya selalu ponteng kelas cikgu...
minta maaf ustzah sa'odah sebab ponteng sembayang...
minta maaf cikgu zairul sebab saya calarkan kereta cikgu...
minta maaf cikgu amran sebab saya maki hamun cikgu....
dan banyak lagi kesalahan saya kepada cikgu2 kat sekolah menangah kebangsaan seri...
sejuta maaf saya pohon daripada kalian semua...
saya harap anda maafkan semua kesilapan saya dulu....



Selamat hari guru dan hormatilah guru anda.....
maafkan saya cikgu...!!









0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review