Wednesday, May 11, 2011

Last change

Posted by sititography at 8:09 PM


adoiii sakit hati luruh jantung senak dada......

kalau pergi jumpa pakar pun...pakar tendang kuar hospital balik...

sebab dia pun xda ubat untuk sembuhkan sakit ni...

sakit kan ? kalau orang yang kita sayang bmesra dengan orang lain...

sure sakit.. sakit yang amat kan ?? mesti time 2 kite berlagak selamba buat bodoh mcm xkisah aja....

pada hal lam hati bgegar mendidih siot....

kalau dimarah nanti cakap cemburu tak btempat tapi bila dibiar makin ligat pulak....

lagi parah bila dia main belai2 usap2 depan kita....

masa 2 apa kite mampu buat ??

kompom rasa mcm nak tumbuk aje kan ??

tapi kite xbuleh la buat keputusan terus atlist kena la jugak dengar apa dia nak cakap...

kalau alasan 2 buleh d terima dek akal maka terima la....

walaupun sebenarnya berat ati 2 nak terima bulat2...

atlist kite cuba bagi dia peluang kedua....

tapi kalau lepas 2 dia ulang lagi samada kite nampak @ x yang dia curang....

apa leh buat mungkin tu dah jadi nasib badan...

tapi kalau dah terbukti nak tunggu apa lagi.....

ucap selamat tinggal la... walaupun kite sayang dia kite kena tinggalkan dia.....

sebab ape nak tunggu dia lagi.. sedangkan dia dah jumpa yang baru....



kita perlu bagi peluang kedua untuk dia kalau dia sia2kan maka Good Bye........!!






0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review