Friday, May 13, 2011

Mak mak mak & mak

Posted by sititography at 9:10 PM


Terima kasih mak....

sebab jaga saya dari kecik smpai besar... 
walaupun xla besar sangat..... kurus aje ....

terima kasih mak sebab ajar cara makan nasi dengan betul...
dulu makan guna tangan kiri sekarang dah pndai da guna tangan kanan....

terima kasih jugak sebab tolong cuci baju, cuci seluar,cuci kain & tolong cuci seluar kecik dulu
terima kasih mak sebab tolong kapurkn kasut dulu... iron baju sekolah...
sampai dapat anugerah pelajar tbersih kat sekolah....

terima kasih mak sebab masak hari2 untuk bagi perut ni kenyang.... 
mak masak memang sedap...
rindunya nak makan lagi....

terima kasih ajar cara pkai tudung ajar pakai baju ....
kalau tak dulu2 nak pakai bju pun tak reti kan ? sampai darjah 2 mak tolong pakaikan baju lagi....
manjanya saya kn ? 

terima kasih mak sebab kejutkan pagi2 pergi sekolah walaupun anak mak ni malas gila bangun pagi....
sebab 2 la saya jadi budak pintar sekarang sebab hari2 pergi sekolah...
hahahaha :)


terima kasih mak sebab selalu bising2 bebel2 kat saya....
kalau tak mesti saya akan selalu buat silap dalam hidup ni...
tapi mak adoiii sakit telinga la....
hehehehe :)


terima kasih mak sebab ajar saya masak... sekarang dah pndai masak nasi...
masak air, masak mggi, main masak2....
kira boleh la masak sikit2 da....


terima kasih mak... sebab mak xpernah pukul saya dari kecik sampai besar...
mak tak pernah cubit dan sakiti badan saya pun..
knp mak xbuat ? saya tau sebab mak xnak saya sakit kn ?
mak sayang saya sangat kn ?
saya tau mak terlalu sayangkn saya...


terima kasih mak sebab selalu doakan kejayaan & kebahgiaan saya selama ini...
sebab doa dan restu mak la saya mampu hadapi semua cabaran dan ujian yang datang....
dengan tenang dan saya menjadi kuat walaupun sekarang mak tak da di sisi saya...
mak saya selalu rasakan mak ada di sebelah ni...



terima kasih mak.... selamat hari mak... makkk!!
you know me enough kan mak ?
i love u mak...

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review