Wednesday, May 4, 2011

Ini lagi sial

Posted by sititography at 3:37 AM


Dari Mon tue wed thu fri sat dan sun .........

setiap hari 2 aku baik sangat dengan kau....

mungkin kau xsedar yang aku sangat2 baik dengan kau...

atau kau pura2 aje xsedar semua 2....

tak kisah kau sedar ke tak yang aku ni baik... dan aku pun xmau kau tau pun....

sebab aku baik dengan kau aku eclas dan tak pernah minta kau balas walau 1 pun drpd semua yg pernah aku lakukan kat kau....

tapi tak payah la sampai kau nak naik tocang naik hentak kepala aku weh...

mungkin nampak aku bodoh sebab aku selalu cakap ya.. ok.. xpe.. buleh untuk setiap perkara... 

sedangkan kau tahu kau sedang guna2kan aku... 
mesti kau tengah gelak seronok kan ? lam hati loncat hepi hepi dan hepi kn ? 

sebab dapat guna2kan aku selama ini... aku sedar bukan xsedar... 

aku bukan lah bodoh sangat weh...
tapi aku ni jenis manusia yang selalu bg peluang pada org lain...
bagi ruang untuk kau betulkan kesilapan kau sendiri...

aku pk kau akan berubah dan mungkin itu hanya 1 kesilapan kau.. dan aku cuba maafkan kau...

tapi nampaknya kau xsedar pun malah kau makin rancak berlari atas kepala aku sekarang...

kau jangan pkir aku tak tau apa yang kau sedang buat selama ini... di belakang aku...

setiap gerak geri dan aktiviti kau aku selalu pantau....

 tapi sengaja aku diamkan diri sebab nak tengok betapa hebatnya lakon layar kau...




kaulah pelakon paling hebat yang pernah aku jumpa tau...!!

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review