Monday, June 13, 2011

Perjalanan yang mencabar

Posted by sititography at 1:32 AM




Lepas seronok jumpa saudara mara & kumpul ramai2 
untuk meraikan cinta seorang sepupu sulung perempuan pertama
 yang berkahwin & apabila cuti pun dah habis...


pagi2 lagi aku dah siap2 kemas2 barang untuk balik ke kuala lumpur...
nk keja la pulak walaupun sebenarnya 
malas sgt nk balik sebenarnya...
tetiba perut meragam giler...!
 6 7 8x ulang alik masuk jamban lepaskan semua semuanya..


adoiii xsukanya macam ni..
 tapi dah nk tersakit nk buat mcm mna redha ja..
ni mesti gara2 makan nasi kenduri 2..
sbnya bukan aku sorang je sakit perut...
semua org pun sakit perut.. adesh!
 tapi yang jadi masalahnya sb aku nk drve balik sana.. 
bila sakit perut mcm ni sgtlah leceh...!


mana tidaknya setiap perhentian dari utara smpai kl aku bhenti tau...
sb sakit sgt perut ni.. kiranya setiap r&r 2 la bau taik aku..
tapi bukan 2 aje yang buat pjlanan aku betul2 teruji...
tiba2 mata ni pulak rasa nk pejam aje... berat je nk terbuka tau...
tanpa aku sedar tetiba mata aku betul2 terpejam ape lagi kereta ke kiri & kanan la...


alhamdulillah xde ape2 yg berlaku... syukur sangat2...
aku ambik langkah bijak bhenti kat simpang pulai & tido jap dlm masa 30minit...
lepas 2 baru lah aku teruskan drive balik kl...
akhirnya smpai jugak kl alhamdulillah sgt2...



kalau sakit & xboleh nak drive jangan paksa diri sangat bahaya......

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review