Monday, June 20, 2011

Janji la sangat

Posted by sititography at 2:07 AM
Janji....!
Janji tau...!
Lepas ni tak buat lagi dah...!
semua orang pernah berjanji dan dijanji... alahai suweetnya masa dok tengah janji 2 kan ?
tapi hampa sedar tak sebenarnya
kadang-kadang 2 hampa berjanji benda yang hampa sendiri tak mampu nak buat.. semua 2 semata-mata nak sedapkan hati orang yang diberi janji 2 & the last hampa sendiri mungkir janji 2... mungkir janji 2 berdosa hampa tau dak ? munafik nanti masuk neraka tak tau la...

Bagi aku la kan...
janji 2 adalah 1 perjanjian hati yang kita kena tunaikan walau dengan apa cara sekali pun..
sebab 2 la aku takut sangat nak berjanji sebabnya
aku takut aku tak mampu nak tunaikan...

Tolong la wahai pembuat janji kalau hang rasa hang
tak mampu nak tunaikan tak mampu nak buat
tak payah la berjanji sebabnya janji-janji 2 macam
bagi harapan kat orang lain tapi & lastnya hang mungkir 
semuanya... sakit hati oooo & hang jugak dapat dosa...
jadi tak payah la nak tambah dosa-dosa yang ada ok...



Tak payah nak lembut sangat lidah 2 untuk berjanji.......

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review