Tuesday, June 14, 2011

Bukan niat saya pun

Posted by sititography at 2:17 AM

Saya betul betul minta maaf awak....
saya tau saya salah, saya tau ini semua adalah silap saya sendiri.. awak dah banyak bersabar dengan semua sikap dan tingkah laku saya kan ?


Tapi saya langsung tidak hiraukan kesabaran awak tu... malah saya abaikan dan tidak pandang pun kan ?
butanya saya... saya langsung tak nampak semua 2.... maafkan saya...


Mesti awak dah penat cakap
" tolong jangan abaikan awak "
awak juga nak perhatian & kasih sayang dari saya....
dari dulu lagi kan ? tapi saya tetap tidak peduli...


Saya lebih utamakan kerja & kawan kawan
saya dari awak kan ? hati awak mesti
hancur & sedih kan dengan semua ini...
saya minta maaf yer...



saya janji saya tak kan ulang lagi .....

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review