Sunday, April 22, 2012

Tempat baru

Posted by sititography at 10:09 PM
Sekali masuk terus dua tawaran, mana satu aku nak pilih ni ? kat Wangsa maju ke atau  kat area rumah aku aje neh? persoalan ni selalu bermain di fikiran sejak-sejak dah dapat tawaran kerja ni. betul kata orang kan? kalau dah rezeki pasti ada cuma lambat atau cepat ja. Yang penting kita kena berusaha dan sabar lah.


Ok aku dah pun buat keputusan, ambik yang dekat dengan rumah lah walaupun company cina kan? tak pe lah try lah keja dengan bangsa lain pulak kan? cedok pengalaman baru. Bukan ape bila dekat dengan rumah tak banyak benda nk kena buat. just tukar tempat duduk aje dan masih lagi boleh duduk di rumah yang sama kan? lagi pun aku pun dah selesa dengan rumah sekarang, kalau nk pindah pindah rumah ni macam biasa lah kan leceh sikit.


Ok aku dah pun mulakan kerja di tempat baru. Biasa lah nak menyesuaikan keadaan dengan tempat baru tu susah sikit. nak nak tempat, cara kerja dan offices mate yang baru kan?  tapi walau macam mana pun aku kena lah jugak slow slow biasa biasakan dengan keadaan di tempat baru ni. Mana tau serasi ke kan?



Ok semangat baru jom kerja!

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review