Wednesday, August 17, 2011

Shopping Shopping raya

Posted by sititography at 7:10 PM
Raya raya raya...
sebut sahaja pasal raya sudah tentu kita teringat hari raya... tak kira apa bangsa semua nak raya.. jadi bila gaji dah masuk apa lagi jom la kite shopping raya...

Tahun ni merupakan tahun pertama untuk aku beraya sebagai seorang yang bekerjaya walaupun kerja aku hanya makan gaji tapi alhamdulillah cukup lah buat masa ni.. apa kata orang biarlah merangkak dahulu sebelum belajar berlari...

Apa yang bestnya tahun ni ialah aku dapat beli baju raya sendiri menggunakan duit titik peluh aku sendiri... aku tidak perlu lagi mengharapkan duit emak dan ayah seperti tahun-tahun sebelumnya... yelakan sudah bekerja hehehe.. :) dan apa yang menarik tahun ini ialah aku dapat beli sedikit barang untuk keluarga aku.. emak dapat tudung ayah pula dapat kain pelekat dan adik dapat tudung dan songkok... walaupun ianya tidak seberapa tapi aku rasa sangat puas..! yelah inilah kali pertama aku belikan barang hari raya menggunakan duet aku sendiri...alhamdulillah....

Lagi menarik aku pergi shopping raya ditemani oleh seseorang...
sebenarnya inilah kali pertama aku pergi shopping hari raya tanpa kawan-kawan... lain sangat daripada dulu-dulu.. dulu kawan2 la peneman untuk shopping raya tapi kini semuanya sudah berubah.. mana taknya masing-masing ada kehidupan sendiri... walau macam mana pun kenangan shopping dengan kawan-kawan sentiasa berada dalam ingatan aku sampai bila-bila :)

Lainnya tahun ni aku pergi shopping naik LRT haaa... kalu nak tahu dulu kalu nak shopping aku mesti naik kereta terus ke jalan Tar tapi kali ini sangat lain... ermmm sedar tak sedar semuanya dah berubah...
hidup kita sentiasa berubah kan ? kenangan shopping tahun ini akan aku ingat sampai bila-bila...
Opppsss sebenarnya ada banyak lagi benda yang aku belum beli... nampaknya nanti sebelum balik beraya aku terpaksa habiskan shopping hehehe :)


Raya raya raya selamat shopping......!

0 comments:

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review