Wednesday, December 1, 2010

Maseh Tak De Keja

Posted by sititography at 2:12 AM
  
Aku rasa bosan giler sekarang...

 langsung tak da kerja nak buat..

zaman la neh memang susah nak cari kerja..

hari hari aku on9 Fb tapi dah muak la..

bukan xcari aku dah cari tapi mungkin lum rezeki kot.

la neh aku duk umah lepak2 dulu honeymoon puas2..

bila aku dah bosan tahap cipan kat umah aku pun keluar...

lepak2 tepi panati renung masa depan...

Tang mana ada kerja kosong habaq mai... !!
.



.












4 comments:

skunksenn zone said...

sabo la weh..aku memahami perasaan ang..ku nie pun pengganggur tegar gak..3 bln aku nganga saja x cr keja mane2..bila dah betoi2 bosan aku br start cr nie hehehehe

mlar said...

Akhbar STAR Sabtu lepas ada jawatan kosong. Minta paper tu kat Rosemazura...

sititography said...

skunksenn : la betul ke ?? huhu...
ak belum bosan lg...
xpe tggu ak bosan bru tegar ak g mnta keja..
oraite ??

sititography said...

mlar : ooooo ye ke ??
ok ok insya'allah...
t g minta kt dia....
:P

 

Expression SHM Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review